Na szoval

2008.09.17. 19:51

Hat ez a blog iras tenyleg nem egy egyszeru ugylet, ha kulfoldon van az ember lanya, Viki, igazad volt. Azt terveztem, hogy majd az ido kozben keszitett irasaimat teszem fel, de egyelore ez nem megy, mert egyreszt kicsit meg kene vagni, ahhoz meg nincs turelmem egyelore. De majd Damaszkuszban, ha lesz wireless a netezonel, akkor lehet, hogy veszem a fardtsagot, bar nem tudom van-e ra igeny. Ertelem szeruen a kepek is varatnak magukra, de tervezek csinalni egy keptarat is, bar latom, hogy ezek a nagy tervek nem mennek tul konnyen hehe.

Na, akkor megprobalom nagyon roviden osszefoglalni, hogy eddig mi a palya, ami kisse nehez lesz, mivel mar kilenc oldalt irtam, es meg az sem tul bobeszedu. Megerkeztem ugye Damaszkuszba, ott bekoltoztunk Zsofival a lakasunkba, ami egy aranyos hazban van az ovarosban, a foldszinten lakik a csalad, az emeleten pedig csupa kulfoldi. Egesz tiszta a hely, a hazineni es bacsi nagyon kedvesek. Aztan Andras es Moni segitsegevel par nap alatt megprobaltuk kicsit bejarni-megismerni a varost, es bar eleg kesze-kusza, megis eleg hamar ment a tajekozodas. Imadom azt a varost, az a sok kis utca, meg a hazak, a szagok, minden minden nagyon tetszik. Tok jo setalgatni az utcakon. A reszletekrol majd kesobb. Par nap mulva negyesben elindultunk Tartusba, hogy kirandulgassunk meg a kornyeken, mielott megerkeznek a tobbiek es elkezdodik az asatas. Hat, a kirandulgatasbol az lett, hogy ot napig ultunk a hotelben, mert hol egyikunk, hol masikunk lett beteg... ilyenkor pedig nem celszeru kirandulni hehe. De viszonylag hamar tul lettem rajta, persze csak gyogyszer segitsegevel. De tul eltem az elso menetet, ugyhogy ez a lenyeg hihi. Mindenesetre sikerult pont akkorra meggyogyulnom, amikor jott a felmentosereg Balazzsal az elen, es vegre megszabadultunk a bezartsagtol. Mar annyira vartam, hogy vegre felmehessek a varba, huuu. Es amikor felmentem, meg nagyobb huuuuu, eszmeletlenul szep az a var, es a kilatas....magas hegyen van, labam elott a tenger, kell ennel jobb? Jo, Visegradrol is szep a kilatas, node ez... A varat jol korbejartuk, aztan masnap elkezdodott a munka, eddig volt mar egy csomo fele feladatom, es meg lesz sokfele mas is, de legalabb nem unatkozom. Nagyon jo itt barmit csinalni. Szoval egy par napja dolgozunk, es nagyon jol erezzuk magunkat, es sajnalom, hogy par nap mulva vissza is kell mennunk Damaszkuszba intezni a sulit. A kajak isteni finomak, ugy erzem nem lesz gondom itt, nem fogok lefogyni attol tartok hehe. Itt meg a rizst is sokkal jobban csinaljak, olyan jo fuszereket raknak bele, hogy huu, es tobbfelen keszithetik, es mindegyik finom. De a husok is, a salatak, hmm, meg is eheztem. Majd meg kell tanulnom nehany dolgot fozni itt, lencselevest meg kibbeh-t mindenkepp, meg azt a jemeni rizst. Allandoan ehes vagyok. Teat is jo sokat iszom, barhova megy az ember megteaztatjak, de ennek csak orulok. Hat, meg ezer dolgot leirhatnek, epp most csak ennyi jutott eszembe, a lenyeg az, hogy egyelore imadok itt lenni. Csok mindenkinek. Ja, mar megoldottam, hogy regisztracio nelkul is kommentelhessen, aki akar.

A bejegyzés trackback címe:

https://hinnye.blog.hu/api/trackback/id/tr40668465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V(Pecsi) 2008.09.18. 13:19:23

Végre valami infó!:-) Mondtam én h nem lesz egyszerű ez a blogvezetés:-P
Örvendek h minden rendben és h jól érzed magad, azért a nyavalyakórságokkal vigyázz.
Ellenőriztem a kilátást Visegrádon, még mindig jó, de azért nem lenne ellenemre, ha az ottaniról küldenél pár képet.
Részemről van igény a szösszeneteidre(nem tudom ez mennyit nyom a latban:-P)
Itthon amúgy fagyhalál és dögvész tombol, ott biztos kellemesebb az idő.

süti beállítások módosítása