Jupii

2008.10.09. 20:54

Hát a mai az egy jó nap volt, bár hülyén indult. Összesen három napba telt a sulinak, hogy kitalálják, melyik csoportban tanulhatok - első nap írásbeli, második nap szóbeli, harmadik nap meg órákig ülés egy aulában, hogy kiírják a nevemet  falra. Hát, már mindenkiét kiírták, én meg ott ültem, hogy akkor most mi van. Kiderült, hogy nincs meg a tesztem, valahova elkeverték, aztán valahol az egyik teremben meglett. Nme tudom hogy, és miért került oda, a lényeg, hogy meglett. És az a legfőbb lényeg, hogy végre megtudtam, hogy a négyes csoportba kerültem. Ennek annyira örülök, el se hiszem. Nem mintha nem lettem volna elégedett a hármassal, de azért ez csak jobb. :) A másik nagy örömöm ma, hogy a hétvégére megint felugrom a várba, és ez aztán még jobb hír, mint a suli. :) Egyébként élem az életem, még mindig minden tök jó, délutánonként órákat töltök azzal, hogy ülök az erkélyemen, és nézem az embereket az utcán, annyira jó. Napközben még mindig irtó meleg van, harminc fok körül, ezt csak azért írom, mert úgy hallom otthon cidri van :) De azért éjszaka meg reggel itt is hűvösödik már. Vasárnap végre elkezdek tanulni is, már alig várom, és ez most nem vicc. Csók mindenkinek, jó tanulást, jó munkát, jó semmittevést, kinek mit. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://hinnye.blog.hu/api/trackback/id/tr75705823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V(Pecsi) 2008.10.14. 19:08:14

Hát Kenyér...Nagyon örülök h jól érzed magad!!!! Hol van már az a fotótár?
itthon tényleg cidri van(inkább volt), most tombol a vénasszonyok nyara.
Az erkélyedet irigylem...:-P

itthonhagyottak 2008.10.14. 22:03:22

Van már fotótár, csak elfelejtkezett róla, remélem nem haragszik, ha elárulom: www.picasa.google.com/anna.flora

itthonhagyottak 2008.10.14. 22:09:44

na jó, kicsit szétszórt vagyok, harmadszor talán sikerül:-(
www.picasaweb.google.com/anna.floora
süti beállítások módosítása