Elmaradtam

2008.10.24. 19:18

Hajjaj, már nagyon rég nem írtam, ez a blogvezetés egy idő után tényleg nehézkessé válik. Nem is tudom pontosan hol hagytam abba, de azt hiszem nem történt azóta semmi lényegbe vágó. Most már tényleg elkezdődtek az unalmas hétköznapok, amik időnként tényleg unalmasak tudnak lenni. Reggel suli, délután punnyadás, aztán készülés a másnapra (bár azért itt nincs minden nap házi feladat, de persze tanulnivaló mindig akad, hehe). Tegnap kaptam egy kisebb csomagot otthonról, úgyhogy ez most kicsit bearanyozta a napjaimat, nem mintha nem lenne itt minden szuper, de például sokkal jobb végre normális zenét hallgatni reggel a buszon, nem pedig a habibi szart. Meg téliszalámit enni sem semmi élmény itt, ahol a felvágottat csak hírből ismerik. (A disznóhúsról nem is beszélve). Ma voltunk páran kirándulni Maalulába, ami tényleg szép kis hely, de sajnos csak nagyon kicsit hallottam arámi beszédet, pedig pont az lenne az egészben a lényeg. Nem mintha már beszédet nagyon hallottam volna :) Ami érdekes, mert ilyet otthon még nem láttam, olyan szmog van most itt Damaszkuszban, hogy ma azt hittem, be van borulva az ég, közben kiderült, hogy nem felhő, hanem a szmog takarja el a napot. Hát, nem sok kedve van ilyenkor levegőt venni az embernek. Úgyhogy remélem hamarosan jön egy kis szél, ne adj' isten eső, mert ez csak rosszabb lesz. De jó is lenne a finom friss piliscsabai erdő illatát érezni. De úgy, hogy közben itt vagyok :) Na, a lényeg, hogy radikális változás és óriási esemény nem történt az elmúlt napokban, persze történt egy csomó minden apróság, de ha mindet leírnám, itt ülnék holnapig. Elnézést, hogy nem írok többet, de tényleg nem jut eszembe mik történtek, majd legközelebb. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hinnye.blog.hu/api/trackback/id/tr70730133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

utahu 2008.11.05. 18:26:43

de mostmár nagyon elmaradtál... !!!
süti beállítások módosítása